Chủ Nhật, 28 tháng 4, 2013

New-bag !!!

Hi everyone !

Hôm qua tôi đã có 1 buổi đi chơi thú vị với bố . Tôi đi mua sắm và dạo quanh Hồ Gươm. Tôi còn ăn kem Trang Tien và vào Tràng Tiền plaza nữa . Trong lần shopping này tôi đã mua 1 chiếc balo rất đáng yêu. Tôi định mua thêm 1 chiếc áo họa tiết galaxy nhưng rất tiếc là nó bị lỗi và tôi không mua nữa.

Yesterday, I had a nice trip very well with my father. I went shopping and walked around Ho Guom. I ate ice-cream Trang Tien and went Trang Tien plaza. In this shopping, I bought a bag. It's very lovely. Althought I wanted to buy a T-shirts Galaxy, it had a few mistake and i didn't buy it.

 I wore shorts, T-shirts and sport-shoes.

This is my new bag. How do you think ??





 Thanks for reading ! Love <3
Trung Khang- Khang Royen

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét